A hosszútávfutó naplója

A hosszútávfutó naplója

Jó reggelt!

2019. április 04. - Memuka

Hosszútávfutó vagyok. Miután lefutottam életem első maratonját, elgondolkodtam, mit is akarok ezzel a futás dologgal. Még mindig ezen gondolkodom, de nagyjából kezd kirajzolódni a tervem. Szeretek futni, de még a legcsodálatosabb város is untat nagyjából húsz kilométer felett. Márpedig ennél többet futni elég jó. Nincs más, mint kimenni az erdőbe. Ez teljesen magától értetődő, hiszen tájfutok is (vagyis úgy teszek, mintha tájékozódnék, miközben futok). 

Arra is rájöttem, hogy túl sok a mondanivalóm ahhoz, hogy a futócsoportomban írogassak, ahol a legtöbben már a kétbekezdéses írásaikat is hosszúnak ítélik. Akkor az én bazi hosszú ömlengéseim vajon minek minősülnek? Úgyhogy nem maradt más, mint a blogolás. Lesz itt szó mindenről, amit fontosnak tartok a futóútvonalaktól kezdve a felszerelésen át a lelki és mentális nyüglődésig. Meg a kajáról, naná. Hogy hogyan építem fel a terveimet, és azok hogyan valósulnak meg, vagy hogyan dőlnek dugába.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hosszutavfutonaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr9414760108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása